YA ALLAH,
Sekiranya Rezeki Kami Berada Di Langit, Maka Turunkanlah Ia, Jika Ia Ada Di Bumi, Keluarkanlah Ia. Dan Jika Ia Berada Di Dalam Lautan, Munculkanlah. Sekiranya Rezeki Kami Berada Di Tempat Yang Jauh, Dekatkanlah Ia. Jika Ia Sedikit, Banyakkanlah Ia. Dan Jika Caranya Sukar Untuk Sampai Kepada Kami, Mudahkanlah Ia. Serta Pindahkanlah Rezeki Tersebut Kepada Kami Dengan Kemuliaan, Kepermurahan Dan Kebaikan Mu, Dengan Rahmat Mu, Wahai Yang Maha Pengasihi Diantara Yang Pengasih...Amin..Ya Rabbal Al Amin....

JOM FOLLOW KAMI...^_^....

Friday, April 11, 2014

#SAYAJUAL KEK,CUPCAKE,HANDBOUQUET

Hai guys.. 

Jom surprise kan orang tersayang pada bulan April. Dapatkan diskaun dan harga istimewa dari CHACHOCOLATE & CUPCAKE.. 
TAWARAN hebat ini masih dibuka sehingga hujung bulan April. Jangan malu tunjukkan perasaan kasih sayang kepada suami atau isteri, ibu bapa, sahabat, pasangan kekasih ataupun Boss anda. So Suwweeettt... sweet seperti Chocolate & kek kami buat. 



Jom dapatkan harga kasih sayang kami pada April ini. Kami menyediakan surprise delivery kepada pasangan anda. Mereka pasti tersenyum... 

Buat pasangan anda tersenyum macam nie keeee... 

Taraaaaaa....



Kemain tersenyum cik abg nie dapat surprise Flower Hand Bouquet & Cupcake dari isteri tercinta. CCC ucapkan semoga bahagia selalu. Thanks Fadilah Kadir. 








Alamak ! Sorry gambar blur sikit, yang penting dapat melihat En Shahril nie tersenyum menerima surprise Choc Moist Cake & Ferero rocher bouquet dari isteri tersayang. TQVM miza. 



Rainbow Cake order dari En Arif untuk birthday isterinya yang tercinta. TQVM En. Arif. 

Mohon maaf jika ada yang tak terupload. Lain masa saya akan upload okk dear.  
Jika ada yang berkenan tawaran harga kasih sayang kami boleh pm atau call 019-2654482 / fb : chachocolate & cupcake

No comments: